....... denk ik dan, hoewel ik weet dat terugkijken niet lukt wegens geen tijd.. zoals nu weer in een blog.
Om het jou door te spelen in je opleiding?Of omdat ik er nu nog geen plek voor weet ? Wegens te diep geraakt?
Leve het interculturele internet met virtuele sporen en verbanden. En laten we nu eens "tags" geven aan dit levenslange leren....vol verwondering voor nu en later.
Jo.

zaterdag 30 april 2011

kaleidoscoop maken

Klik op de afbeelding en experimenteer met je muis...

H O W   TU S E 
  
Wait until the applet loads, then click the applet's canvas.  Move the mouse around the canvas while the mouse button is pressed (this is called "dragging" the mouse).  Hint: drag slowly to create smoother drawing.

(Please note: applet requires a Java� enabled browser.)

I N T E R F A C E




Clear Button... Clears the canvas.
Auto Button... Lets the program draw by itself.
DynaBrush Button... Causes brush size to change dynamically.
Brush Size Panel... Click the left-arrow to shrink brush.
Click the right-arrow to enlarge brush.
Printing/Saving...
Unfortunately there is no easy way to save or print the picture.   However, you can capture the screen and save your picture as a bitmap file using the following steps. 

Windows 95/98:
* Make sure the canvas is fully visible on the screen.
* Press the Print Screen (PrtScn) key on the keyboard (it's usually located next to the F12 key).
* Run a paint program.  (For example, Windows has a paint program called Windows Paint.  It is available in Start->Programs->Accessories->Paint.)
* Within the paint program, paste the picture, by selecting Edit->Paste.
* Within the paint program, you can print, crop, or save (File->SaveAs) the picture as a bitmap file. 

Geen opmerkingen: